Aktiesnakken — Juni 2010
-
alt andet nohope end genmab kan der tjenes penge på
-
jeg ved det faktisk ikke lige..... det var et noget fezent "mandagskrak" idag....
-
så måske det snart er tid til en optur igen....
-
jeg tror godt maersk snart kunne tage en 5-10k op på et par dage..... hvis "makroen arter sig" som aka ville sige
-
men jeg synes jeg fornemmer en tiltagende tro runt omkring på at smedegaard vender skibet rundt...
-
men 2 små krakdage... så er vi 42-43k igen... og så er der ikke langt til at spådommen går i opfyldelse...

-
når det vender.... for så er den i 50k på no time... og mon så ikke den kan tage et enkelt spike eller 2 efterfølgende til 52-54k..
-
men ellers har jeg ikke lige nu nogle ideer pt... udover the usual suspects....
-
QEC var iøvrigt vildt stærk idag... det overraskede mig meget JEg havde håbet at få nogle på 17,x i forlængelse af norsk panik
-
men den var kun ultrakort i 18,20... og steg så til over 20... for at lukke i 19,80
-
nu har jeg så heldigvis en pæn sjat i qec...stadig. Men forsøger at trade lidt af dem.. med varierende held.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind