Aktiesnakken — Juni 2010
-
genmab er uden konkurrence det største tagselv bord hvad angår warrents. En ting er antallet som er alt for stort. Men de betingelser
-
der er gældende for dem er endnu værre. Som coller allerde har nævnt så kan 25% udnyttes efter allerede ét år
-
derudover er det evigheds warrants som løber i 10 år. Jeg har aldrig hørt om andre der løber mere end 5 år
-
Og sluttelig så tillægges der ikke nogen procentuel præmie til udstedels kursen. Der bør tillægges f.eks 15% oven i aktuel kurs og det er
-
de warrants er slet ikke et tema i genmab
-
jeg er totalt ligeglad med dem
-
de har ingen betydning!
-
så strike kurs. På den måde sikre man (aktionærene) at det ikke blot er en gave bod man at der skal reel kursstigning til før de er pegne
-
værd
-
15% oveni strikekurs hvert år.... ik trold?
-
igen i dag har vi en auto køber i ges der hver 15 min køber omkring 50 stk. Har de ikke snart sniffet længe nok til at tage en ordentlig bid
-
coller jo det ville være dejligt. Men er det ikke typisk kun 15% én gang man lægger oveni?
-
-
coller her er bavas nyeste warrants pakke http://hugin.info/100065/R/1418603/368780.pdf
-
det er 15% én gang og vel at mærke 15% over snits kurs på 15 dage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind