Det ved jeg ikke noget om. Jeg vil bare gerne som min. hen i nærheden af Q2 (31/8).
Det er sikkert også klogt, hvis du vil lidt mere massivt ind. Min ordre er kun en lottokupon.
Har du overvejet lidt småtrade i Alm. Kvalme ?
jeg tænker tryg op til næste kvartal
Usund TA afholder mig fra Tryg. DC på vej. Pæn modstand i nuværende kurs.
Men du har selvfølgelig styr på FA-en, hvilket jeg absolut ikke har !
jeg tænker følgende på FA. De sætter deres priser op med 10% og kvartalsregnskabet tordner op
det er jo det fede med forsikringsselskaber. De trygger deres egen penge
jeg tror faktisk jeg fordobler min position på det tidspunkt op til regnskabet
fillandkill man kan altid være bagklog!
Men vent lige med at købe indtil TA-retningen er klar.
ja det skal først være om 2 måneder
Alm B/ Jeg har ikke interesseret mig for den. Kan dog se, at Sydbank var i det gavmilde hjørne her til morgen.
I min optik ville tryg være et oplagt emne til et forsøg på at få sin gennemsnitskurs bragt ned.
Jvf tidligere indlæg her i chatten i dag.
Uanset at Donlupo og Hap ikke tillægger DC nogen værdi, så handles der altså på det.
Genkøb når kursen vender og smide før gentest af Ma200. det ville være min strategi i et sådant tilfælde.
Stinker, ja fik også lige dannet denne uges kasse rødvin på Alm. Kvalme med min lottokupon.
Husk ADP-tal kl 14,15. Forventet 58 K (32K)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind