Aktiesnakken — Juni 2010
-
man skal ikke lægge så meget i deres kursmål da de bliver nedjusteret til at passe med dagskursen. Det er mere reelt at kigge på deres
-
fairvalue vurdering
-
men vi kan ihvertfald konstatere at markedet nu forvente en kapitaludvidelse, ingen godkendelse i andre indikationer og et salg af fabrikken
-
til 100 mill
-
jo og det er kun fordi de med hiv og sving får det til at passe
-
det er altid ekstremt svært at diskutere kursmål, derfor læser jeg altid analyserne for at finde forudsætningerne
-
men jeg synes det er ret langt ude, når man se på refrac cll data, at ikke indkalkulere fuld udrulning i cll
-
jeg tror ikke genmab er et selvstændigt selskab så længe
-
ja d. 22 juli bliver interessant. Der må være noget europæisk salg indover, så måske står vi med en gedigen overraskelse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind