Aktiesnakken — Juni 2010
-
Det har INTET med arzerra at gøre, hvad i alverden skulle få dig til at tro det?
-
Hya, jeg tror du har læst Troldmandens debatindlæg forkert. De har IKKE afvist Arzerra. De vil bare ikke betale det
-
Stoffet er stadig Godkendt til behandling i UK og CHMP har lige støttet det!
-
tro slet ikke jeg kan følge dig? et er at sige det sidste, noget HELT andet er at sige der er snyd bag.
-
Hya som aka er inde på så mener jeg heller ik det her har noget som helst med Lisas fyring at gøre. Det er ene og alene buisness as usally
-
fra NICE
-
Og her faldt det altså ud til den forkerte side for arzerra i denne omgang. De får nye forsøg efterhånden som nye indikationer bliver
-
godkendt
-
ja ingen tvivl om at det er en dårlig nyhed, men det er ikke udsædvanligt og jeg tror troldmanden var lidt ivrig i sin overskrift
-
men det handler IKKE om hvorvidt arzerra virker eller ej. Alene om de vil betale behandlingen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind