Aktiesnakken — Juni 2010
-
kommer du tit for sent til toget?
-
det er træls at stå i jylland, når man skulle være på sjælland
-
nope

-
lige præcis den indstilling er der rigtig mange der har til BioPorto
-
kommer lige tids nok til jeg ikke behøv
er at løbe efter toget -
tjaa forløbig har det da været meget fornuftigt. I jan. snakkede Stengård og jeg netop om at kursen nok vil sive en del i år frem mod
den -
forentede aftale
-
atanomics har da residens på sjælland, mon ikke forsøget med NGAL bliver gjort også så
-
tja.. BKL, bagkundskabens... - vidste man bare hvornår der kom noget afgørende
-
jeg stjæler lige dit link Troldmand
-
Fill jeg har flere gange i år nævnt i debatten jeg vil forsøge at fange den på ete lavere niveau efter som jeg forventede den vil falde
-
men der er selvfølgelig den risiko at det pludselig siger bang. Men selv da tror jeg sagtens man kan fange den. For den vil sive igen indti
-
kan jeg godt huske, jeg vil bare ikke risikere ikke at nå toget, så hellere tabe lidt på den korte bane
-
den bagvedlæggende økonomi også følger med. Jeg tror nemli slet ikke på å hurtig en penetrering
-
OG så anser jeg generelt risikoen for være væsentligt større en du gør. Mange ting kan stadig gå galt
-
tja... omvendt kan man sige at der skal uendeligt lidt til at ændre BioPorto økonomi fuldstændigt, og potentialet vil ret hurtigt vise sig
-
men tror du får uret
-
jeg tror slet ikke på salget bliver så stort så hurtigt som mange håber på. Sygehusene er generelt langsomme til at tage ny teknologi til
-
sig. Specielt i en tid hvor der skal spares alle vegne. Så bliver der set meget på udgifter på den korte bane
-
og selvom det lyder billigt med kun 75 kr for en test så er det jo mange ekstra penge per syghus hvis der skal testes på den måde som det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind