Aktiesnakken — Juni 2010
-
er det DSVs personaleforening?
-
det håber jeg meget!
-
ha ha... og så kan man jo undre sig over hvor jeg har den side fra:-)
-
nå, kan i sove godt
-
næh - det er vist ikke muligt nu
-
næh, har vi ikke alle plastret favoritterne til med den slags værdifulde links?
-
det tror jeg ikke på sigt nohope...
-
(vel særligt ikke når GEs nu ikke nåede at få belånt alle parkerne op over skorstenen)
-
...al den stund vi snakker halvering af afregningen..... som vi dog vel ikke kan komme ud i. Da det jo vil kræve hel afskaffelse af certifi
-
katerne
-
gc'erne udgør alt andet lige 9-10 cents ud af de 18cents pt... så selv en halvering af disse vil ikke være en katastrofe....
-
kursmæssig katastrofe sikkert... men ikke overlevelsesmæssigt.... men det vil blive en lang kedelig dødssejler
-
man skal heller ikke glemme at den underliggende efterspørgsel er stigende iform af den lovbestemte "grønne" kvote som stiger med 0,75%-
-
point per år...
-
derfor er det også en klar faktuel fejl når jp skriver at en halvering af de grønne certifikatpriser vil fjerne 50% af ges' indtjening
-
(afhængig af hvordan man definerer indtjening.... men udfra artiklens 150mio kr må indtjening = omsætning)
-
lidt af en kamp nigeria-sydkorea har gang i
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind