Aktiesnakken — Maj 2010
-
problemet med at kalde hinanden idiot er at det eskalerer på skrift
-
ja du skylder mig en ekstra Porterhouse steak
-
(læg mærke til at jeg skriver ekstra!)
-
du kan tro nej... du har aldrig en chanc for bare at spise een.. mit bedste bud er 800gram
-
jeg synes til gengæld det er "synd" at sl65 slet ikke kommenterer på de facts fill fremlagde som jo i mine øjne klart tilbageviste de ret
-
Tja Gobe.. grundlæggende er jeg helt enig, og du har aldrig hørt grim snak fra mig, gider ikke ævl og kævl.
-
væsentlige" beskyldninger om at der var 30+% fejlprocent på ngal-testen.
-
men var lidt irriteret over attituden, og da det viste sig at han var helt forkert på den, så lavede jeg copy/paste.
-
uden at tænke så meget, det er ikke min stærke side.
-
Så synes jeg d at det er trist at vi kommer skævt ind på hinanden, i mine øjne lyder han en smule arrogant, han kunne nemt ha gjort entreen
-
bedre
-
nej... det gør det ikke.. -men kunne forstå at de tidligere har diskuteret mht. patenter, så der ligger en hund eller kat begravet et sted
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind