Aktiesnakken — Maj 2010
-
Børsen gnider lige lidt salt i det blødende sår http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10251696/Parken:-Storaktionaerer-rundbarberet-siden-a
-
så har jeg moderet og barberet debatten
-
gik det ud over mit indlæg?- synes også der mangles noget fra mixd
-
ja fill det gik udover din tråd sorry
-
tja.. det var nok også upassende, men et ord er et ord.
-
og jeg har endda været så heldig at få telefon opkald og blive skældt huden fuld idag. Det var dejligt
-
det er d en dejlig opstrammer fra morgenen af, noget jeg kan få æren for?
-
problemet med at kalde hinanden idiot er at det eskalerer på skrift
-
ja du skylder mig en ekstra Porterhouse steak
-
(læg mærke til at jeg skriver ekstra!)
-
du kan tro nej... du har aldrig en chanc for bare at spise een.. mit bedste bud er 800gram
-
jeg synes til gengæld det er "synd" at sl65 slet ikke kommenterer på de facts fill fremlagde som jo i mine øjne klart tilbageviste de ret
-
Tja Gobe.. grundlæggende er jeg helt enig, og du har aldrig hørt grim snak fra mig, gider ikke ævl og kævl.
-
væsentlige" beskyldninger om at der var 30+% fejlprocent på ngal-testen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind