Aktiesnakken — Maj 2010
-
ha ha.. kunne da ringe med hemmeligt nummer, en stønner i telefonen er vel en form for kompliment
-
Jeg er 100% enig med Stinker..
-
og Druen, de er de klogeste mennesker på jord
-
mnjah, ved sgu ikke rigtigt... Nogen gange skal man passe på med for mange komplimenter

-
Jeg læser: n Q3, BioPorto expects to conclude the first distribution agreements with national distributors and is also currently in dialogue
-
JensHorka, da jeg efterlyste dig, mente jeg bare at en kommentar fra en der ved hvad han snakker om, kunne rette et par vrangforestillinger.
-
The development of the NGAL Test, BioPorto?s homogeneous renal injury test, is completed, and the production process will now be upgraded.
-
expects to achieve licensing income in 2010 in the form of one or more down payments.
-
BioPorto har, for at imødegå enhver tvivl om anvendelsen af CCH?s rettigheder, i februar 2010 indgivet en indsigelse mod CCH?s urin-patent i
-
europa
-
klippe klistre fra begge....
-
det er så positivt som det kan være, kunne ikke drømme om mere
-
Alt er virkelig så fint som det skal være...
-
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 du skylder en sodavand
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind