Aktiesnakken — Maj 2010
-
jeg har regnet på det stinker, og det er foruroligende, tallene var så store at jeg ikke troede på det
-
inverness købte biosite for 9 milliarder, og heterogene forventes at få 20-25% af markedet
-
regnede på det for at afvise en påstand om at det kun var 10-20mil
-
fill, du spurgte efter en biokemiker, er der noget specifikt du gerne vil vide???
-
horka, kan du skaffe en ICU-sygeplejerske også villle det være fint...
-
ja, hvor er sygeplejerskerne henne? nej.. det var mere generalt, for at kommentere om mine vrangforestillinger var mulige/umulige
-
som når jeg ligger hovedet på blokken med 50/50 at NGAL bliver lanceret ultimo 2010, og det så overhovedet var muligt, mht. stabilitets osv
-
Stinker, problematikken var at finde niveauet, tror generelt at den bliver undervurderet
-
Mnjah,,,, min ex-ex-ex skiftede fra miljøkemi til kemi til sygeplejerske, ved ikke om hun er arbejder på intensiv eller hvad...
-
du mener hvis man indgår een licensaftale, at det er nok
-
men interessant er det også at BioPorto forventer i 3. kvartal, at have de første distributionsaftaler klar, på The NGAL test
-
meget specifikt... man kunne nemt ha sagt inden 2011
-
alternativt er en af vennerenes ex'er sygeplejerske, men det ville virke lidt akavet hvis jeg kontaktede hende
-
Alt er jo godt... whats the fuzz?
-
ha ha.. kunne da ringe med hemmeligt nummer, en stønner i telefonen er vel en form for kompliment
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind