Aktiesnakken — Maj 2010
-
er der nogen reel chance for at jeg kunne have ret i min 50/50?
-
min??
-
det er en hammer
-
ha ha.. så slemt er det nu ikke, men synes bare det er en interessant tanke, som muligvis ikke er helt ved siden af
-
heller ikke her, Thea ville pludselig være meget utroværdig, hun har jo sagt en gang før "Stol på mor, det sker ik" og det kom alligevel
-
hvis hun laver samme nummer igen, så...
-
Greentech Energy Systems A/S (Greentech) har d.d. købt de resterende 15% af
aktierne i projektselskabet Minerva Messina Srl. -
Transaktionen har ikke signifikant indflydelse på forventningerne til årets
resultat. -
og sidste chance for biop, det må være Q2, der ville jeg være mere nervøs, hvis vi ingen kødben har fået i mellemtiden
-
nå... nå.. så det er jeg, synes du ikke den er plausibel?
-
dejligt med en fridag, og en sviner, det er ligesom at være på arbejde
-
nordic tankers fastholder: http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10251644/Nordic-Tankers-fastholder-forventninger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind