Aktiesnakken — Maj 2010
-
jeg ser den godt. jeg sletter den imorgen
-
der må være en eller anden forhistorie med privat besked. Men den tager jeg imorgen
-
ellers dejligt gang i debatten iaften
-
det vrimler vildt med folk herinde

-
Glemte lige de grønne futter Jammie! Hygge! http://money.cnn.com/data/afterhours/
-
ses imorgen, plinger også af
-
ser nu at SLs svar er til 29301, hvor han bliver "ringet" op af stengaard, så derfor lader jeg den stå, Jeg har ikke været opmærksom på den
-
tråd før nu. Synes de 2 indlæg er lige triste
-
enig men hart du læst 29301?
-
i samme tråd, du spoler bare op til fillandkills indlæg nr. 29301
-
-
som jeg skriver i tråden er der 2 muligheder. Enten sletter jeg begge eller også lader jeg begge stå
-
det er vel egentlig bare at slette begge så? ellers er det vel en glidebane PI er på vej ud på? eller har jeg misforstået noget i sagen?
-
Ja sidder bare ikke med databasen. Men jo jeg sletter begge imorgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind