Aktiesnakken — Maj 2010
-
hvis cappucino bønner stiger samtidigt så har vi blod i gaderne
-
er I også Bull på Bulk .... EITZEN style?
-
P/E 5-6
-
det tror jeg ikke. VI skal vel ned til kurs 15-16 stykker eller hvor det nu var apportindskuddet skete
-
(det er dog med forbehold for at der er sket ændringer de sidste par mdr i stk størrelse mv.... for jeg har ikke fulgt så godt med i den)
-
hvorfor det?
-
market cap 630 dkk forecast 120 dkk?
-
hvis den skal ned i p/e 4 så skal jeg have genmab mange
-
- eitzen har næppe indskudt deres forretning til en pessimistisk værdi..
-
- ændringen i bulk-forretningens værdi kan ikke være så stor siden efteråret eller hvor planerne nu kom frem
-
-
ok der bliver tager 6 mill dollar på optionsprogrammet
-
men det har vel ingen likvid betydning?
-
laste afdækning også i top
-
thyssenkrupp går nok heller ikke ned
-
hvad overser jeg?
-
jeg ved det ikke... det kan også godt være at casen er god nok.
-
iøvrigt er EBITDA = E i p/e multiplen... men jeg kan se der modsat min forvetning ikke er de store ITDA-poster i deres resultatopgørelse
-
kan p/e 5 ikke få noget frem i dig, eller skal skidtet være konkurstruet før du gider at stå ud af sengen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind