Aktiesnakken — Maj 2010
-
men det var godt nok lidt af en præstation. ham bookmakeren der udbetalte væddemål om nedrykning må glæde sig over marketingværdien
-
-
mine valueaktier ligger maksimalt godt i høj sø
-
de har lige tegnet kontrakt med Ove
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/randers_fc/article1347253.ece -
og mine value aktier er skruet godt og grundigt ned af en uhyggelig permavinter
-
AKA: kort bug-rapport: nordnet-reklamen skygger for de 3-5 øverste indlæg på "boards"-siden. (ihvrtfald i firefox)
-
det er den side der hedder "Aktieanalyse og Debat" når pi kører i dk-mode (plejer selv at brue den engelske)
-
ser normal ud igen, neat

-
problemet er dog blivende i UK-mode: samme nordnetannonce øverst på siden + placeret oveni de første ca 4 indlæg
-
men virker fint i DK-mode altså¨:) (reklame for obton, så måske derfor)
-
vi kigger på det, husk at brug support chatten til sådan noget
-
aka: oki, en feature jeg ikk elige var opmærksom på

-
ja.. det var sgu da godtnok en slat...
-
jesus christ hvor fik jeg meget i udbytte for deutche telco
-
den betaler altså beskidt meget i dividende
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind