Aktiesnakken — Maj 2010
-
nu har jeg givet mrtrader et klart valg, og jeg vurderer imorgen om jeg tror på at han forstår årsagen til advarslerne
-
Men... for lige at snakke om capi nordic....
så må de da snart skyde i vejret -
filll du hjælper ikke

-
husk stein bagger kl 20.00
-
ja
-
Mig??? du er mere stakkels end mig... og min stakkels er iøvrigt mere værd en din
-
jeg tror fill er i det muntre hjørne
-
tja... ved ikke lige hvad hjørne jeg er i, synes jeg har været til tælling det seneste stykke tid:)
-
det kender jeg alt til
-
lavede en copy paste, men ved ikke om der var en kode der gjorde at jeg ikke fik det med i indlægget, fjernede noget, og så virkede det
-
men Aka, gider du fjerne de 2 indlæg jeg har kl. 20.29 og 20.30 i denne tråd http://www.proinvestor.com/boards/29229/Abbott-aftalen-er-maas
-
det var det her jeg skulle fjerne, for at resten kom med i indlægget - (p<0.0001) --
-
ja den ordner vi i morgen
-
fik desværre ikke set stein bagger, ellers rart at have styr på momsen
-
eller låne karussellen, så moms karussellen med operation x også, det er også ganske effektivt
-
ja det var interessant at se ham der
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind