Lektion 3. Det er slet ikke svært at ramme top og bund. Bund er når du har solgt og toppen er når du har købt.
...eller i fyraftensmartinien
aw Gobe, den kender jeg godt den der....
Lektion 4. Køb altid noget, du ikke forstår ! Det er mere spændende.
Lektion 5. Anvend Saxo Bank's platform. En sikker vinder for Saxo !
Lektion 6. Sørg altid for at nedbringe dit gennemsnit ved dobling, helst flere gange inden du sælger på bunden.
Jeg tror at vi er ved at have materiale til en god bog JensH & Gobe.
Lyt aldring til Turin ! For indimellem har han et par gode tip, der kan give kassen.
Mht lektion 6 mener jeg at det er en bog for sig selv: "Opdobling for fun and profit"
Lektion 7. Det er simpelthen genialt at samle faldende knive op. Så sørg for altid at have penge klar, når en aktie falder på mystisk vis.
Er du i tvivl om hvorfor denne aktie falder, så søg råd på EI ! GRIN
Lektion 8. Når de på EI skriver at "nu er alt negativt indregnet i kursen" er det et købssignal!
"Alt negativt" viser sig nemlig stort set aldrig at være indregnet i kursen.
Lektion 8. Sørg altid for at handle aktier for lånte penge. Så er det bankens problem, hvis du taber pengene.
Lektion 9. Køb fortrinsvis aktier i selskaber der ikke har overskud.
Lektion 9. Flashnyheder er noget lort og kan ikke bruges til noget. Og da din platform i forvejen er mindst 15 minutter forsinket, så har de
Lektion 10. Udbyttebetalende selskaber er også noget lort. Du bliver jo beskattet af pengene.
Lektion 11. Søg efter selskaber, der har negativt cash-flow.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind