Aktiesnakken — Maj 2010
-
uha - det er mange år siden... det var dengang i .com tiden da man kunne handle tdc , GN m.fl. alt efter hvordan nasdaq kørte om aftenen
-
..det var dengang jeg var ung dum og naiv... og havde konto i nordea til den slags pjat.... idag er jeg i al beskedenhed ikke ung mere...
-
haha.... det nærmer sig faktisk kun eftermiddagshandel nu

-
ksa - det er dog nok stadig bedre dengang end idag...
-
jeg husker tdc lå typisk med 5kr spread.... 640-645... eksempelvis... og så ½% i kurtage også...
-
så det var nærmest håbløst at lave trades i aftenhandlen...
-
altså hvis du byder over buddet?
-
det kan jeg ikke tro
-
der er vist nogle banker der ikke lader dig indlægge ordrer i auktionstiden... det kan evt. være det?
-
har du set den pdf jeg har uploadet i dette indlæg http://www.proinvestor.com/boards/25514/RE:-Koebenhavns-Fondsboers---Handelsregler ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
synes godt nok osse kursspread er stort og det er jo tæskedyrt