Aktiesnakken — Maj 2010
-
Ja det gør jeg nok..

-
En aftale med Abbott ville være fint, og give smør og brød, men kan man holde Abbott væk, ville det være en genistreg
-
hov fill... kan se at jeg har lavet 2 MBL punkter....
-
Lad os få en licensaftale med Eli Lilly istedet.
-
angående enzon, så står det i den 2
-
ja, det var under den nederste, lige Enzon var ikke i min egen FAQ
-
men der er da kæmpe potentiale i MBL
-
Eli Lilly skal nok bide til APC-PCI bollen på et tidspunkt... (lyder klamt)
-
men et super indlæg fra dig drue, tror lige jeg vil læse den igen, og genopfriske
-
biogaya?
-
APC-PCI, MBL og NGAL..... =penge.
-
Klamt?? så skulle du se nogle af de tyske sengekantsfilm jeg har
-
der bliver også bidt boller?
-
ej undskyld
-
I er slemme når markedet går ned men værre når det går op
-
men en aftale med Eli Lilly, og så kan de skylle kontrakten med Abbott ud i lokummet, istedetfor at underskrive den -
c20 5,68%
-
hvad fanden sker der for TDC?? minus 36,65%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind