Aktiesnakken — Maj 2010
-
Formoder du er allin i BioPorto, så hvad mener du med Enzon drue?
-
cs lige præcis det har jeg gættet forkert på 100 gange, så det skal jeg nok ikke igen
-
fill læs mit link, under MBL
-
er igang
-
Jeg ville gerne gætte på snart, men siger jeg det bliver vi bare Jinxed igen

-
Du mener altså at Drueagurken og den sorte kat går hånd i hånd
-
Ja det gør jeg nok..

-
En aftale med Abbott ville være fint, og give smør og brød, men kan man holde Abbott væk, ville det være en genistreg
-
hov fill... kan se at jeg har lavet 2 MBL punkter....
-
Lad os få en licensaftale med Eli Lilly istedet.
-
angående enzon, så står det i den 2
-
ja, det var under den nederste, lige Enzon var ikke i min egen FAQ
-
men der er da kæmpe potentiale i MBL
-
Eli Lilly skal nok bide til APC-PCI bollen på et tidspunkt... (lyder klamt)
-
men et super indlæg fra dig drue, tror lige jeg vil læse den igen, og genopfriske
-
biogaya?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind