Aktiesnakken — Maj 2010
-
indtil da, kan ALLE sælge frit på US marked
-
MEN bioporto har fået deres patentansøgning offentligtgjort, så ALLE ved hvad det muligvis kan ende med
-
nej nej knoxville... det er de gode bekymringer, vent til Q1 2011, så er vi på den grønne gren
-
du ved da præcis hvad de laver lige nu CS, hvis du tænker dig om
-
CS, du er meget utålmodig, du er aldrig blevet lovet andet end resultater i 2011, faktisk medio, som er rykket til primo
-
her er fra en tidligere mail fra CT: Opskalering betyder i vores tilfælde at klargøre produktion i stor skala. Under udviklingen arbejder
-
vi med få tests, nu skal vi sikre at produktionsmetoden giver samme resultat når der produceres et meget stort antal test. Det tager den ti
-
tid det tager, det er der ikke noget usædvanligt i. Undervejs skal det løbende kontrolleres at resultatet er som ønsket, herunder stabilite
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind