Aktiesnakken — Maj 2010
-
Mjah, lad os nu se hvordan det går. Min spot-on kommentar var forresten til dit udsagn om de 3 dages lag ved aktiehandel kl 11:31
-
overvejer et kort sving i nec for at nedbringe GAK lidt... hvad har i af forventninger til udviklingen idag+imorgen?
-
Nej, det er jo lige det... Er også kun lidt tøvende med at gå ind fordi jeg begynder at veje lidt for tungt i nec i forhold til andre
-
ville normalt ellers supplere hernede uden problemer, men markedet er nervøst ad h.... til, så nogen gange skal man vente lidt.
-
Er sikker på at US-delen nemt ryger i dagens kurs for NEC efter splittet.
-
Spørgsmålet er bare hvornår det split sker effektivt.
-
Tak. sgu irriterende at der ikke foreligger en NEC-for-dummies på deres hjemmeside, mange desparate obx-handler kunne være undgået på den
-
konto. Hvis der er en ting nordmænd ikke er så er det rolige.. Menb mine hænder ville da også ryte hvis jeg måtte drikke træsprit hver dag:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind