Aktiesnakken — April 2010
-
Banken har i 1. kvartal 2010 haft ordinært besøg af Finanstilsynet, som over en 3 ugers periode har gennemført en inspektion, hvilket blandt andet indebar en gennemgang af 1/3 af bankens udlånsvolu-men. Besøget har ikke medført resultatmæssige påv
-
påvirkninger, ligesom bankens individuelle solvensbe-hov er blevet bekræftet til under 8%.
-
det kan man så sætte ift. solvensen som er beregnet til 20,5%..... ganske solid bank må man sige.
-
det er ren daytrading og sorteper..... i mine øjne
-
-
mere tobak i mt
-
jeg skal love for at augustinus er gået på rov i small- og midcapsegmentet
-
i gamle dage var dyrup guldægget mens resten var skod..... det kan vær det bliver sådan igen.
-
ca.2500 insideraktier mere i porten hos GJ-insiderne
-
Så sidder jeg klar hos Genmab med en halv direktion og bestyrelse over videolink
-
så er vi igennem fra Princeton
-
hvor sidder eatwell?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind