Aktiesnakken — April 2010
-
næste gang ringer jeg til dig 
-
men det var nu ikke fordi jeg tvivlede på dno
-
link me?
-
-
og så fandt jeg jp selv http://borsen.dk/investor/nyhed/180776/newsfeeds_rss/
-
Skælskør Bank har
onsdag den 14. april 2010 modtaget vurderingsmandens rapport. Af denne fremgår,
at konverteringen skal ske til en kurs -
kurs på 25,36 kr. pr. aktie. Konverteringen,
der gennemføres mandag den 19. april 2010, vil give Staten en ejerandel på 53,5
% -
og 57% inkl. finansiel stabilitet
-
Der er sgu ikke meget ejerandel tilbage til de eksisterende aktionærer... og slet ikke dem der ikke deltog i emissionen
-
Det her må lige være noget for jer livsnydere
http://www.business.dk/business-break/god-roedvin-er-en-bedre-investering-end-aktier -
problemet er jo bare at der er rimeligt stort administrativt svind i beholdningen
-
jeg er tæt på 95% i administrationsfee
-
-
det eneste positive må være at man ifølge vurderingsrapporten kan gå ud fra at der ikke vil være de store overraskelser i 1.kvt. regnskabet.
-
og det er da altid noget når man snakker skælskør ban
-
k
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind