Aktiesnakken — April 2010
-
ja stinker.... er det kun et engangsknald da? eller er det for al fremtid (som faktor 5-10 forudsætter)
-
han er også ret skuffet over udviklingen på spg. men de har nogle ret spændende B"B projekter igang, der kan få dem ud over kommoditets
-
stadiet og ind som leverandør af noget mere end standardprodukter
-
mine aktier kunne i hvert fald godt klare et løft...
-
ok, stinker. Det bør så gå direkte på bundlinjen og afhængigt af hvilket afkastkrav man sætter kan man så gange op med en eller anden faktor
-
som godt kan blive ret høj, hvis man eks. forudsætter at det løbende driftsafkast på jord ikke er særligt højt?
-
MEN når det så er sagt så er effekten på priserne/værdien nok begrænset da der vel stadig ikke er de vilde købere pt.
-
så de 1mia kan vel så sættes = 1mia i forbedret cash flow = 1mia mere i afdrag på gæld....
-
ja
-
700-800 unikke om dagen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind