Aktiesnakken — Marts 2010
-
nej så let er det sgutte..... rykkede fra elendige nordea til nordnet i år, og med NN kontoen er det sgu nemt nok, men jeg har 1000 handler
-
i nordea, som jeg har brugt SKATS værktøj til at regne ud, så jeg aner ikke om jeg er købt eller solgt
-
SKATs TastSelv-service er midlertidig ude af drift. Prøv igen senere.
-
drue, pas på med at bruge 2 systemer hvis du har handl
et de samme aktier hos både nordnet og nordea -
på samme tid... om man så må sige
-
why?
-
fordi du i beregning af afkast (gns. kurser og så videre) skal se på hele din beholdning...
-
uagtet at den er fordelt på flere depoter i forskellige banker
-
klamt....
-
men logisk...
-
Nu kan jeg endnu mindre overskue det... nå what the heck, jeg håber på det bedste
-
i sidste ende betyder det nok ikke det store og man kan vel i så fald i "nemhedens" navn prøve at spille dum hos skat.
-
sto?
-
jeg jeg gjort engang i tidernes morgen... så fik jeg en kopi af aktieavanceloven med hjem

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind