masha jeg har lagt løsrivelsesbilledet i din trpd
så er det dig der er ejeren altså he he - endda uden en vittighed .....
Godt gået Aka. Så kan Collersteen får lov til holde lidt fri engang imellem.
tak du er en snut - det kan jeg jo got sige når du er interesseret i manden nohope ikke
hvis PI får Reuters i realtid kan I lukke Arto2 sitet
ja vi sidder og integrerere det nu
Husk nu at min styrke altså er makrovurderinger og specielt international politik - i må tage jer af aktiedelen ikke?
men er dog på plus 110T i år så helt skidt er det ikke
Gider du os 24 timer inden 3. verdenskrig ?
Formentlig virker realtidskurserne også bedre end på den alternative - synes tit man stadig hører folk klager over det derovre..
rrrr - nej men der kommer kup i TYR skal jeg nok give et hint - eller hvis Euroen kommer seriøst i fare - hvad den ikke har været indtil nu
Er der ikke ro på valuta og obligationer i Tyrkiet?
Og så er det godnat - det var hygsomt - den er 00:36 hvor jeg er nu. Sleppe well guys. JO der er "for meget" ro på - bekymrende
men husk der er valg næste år osv
Mine rige venner i restautionsbranchen og popmusik, virker ikke særlig urolige.
He he - det skal de heller ikke være - endnu. Men forfølger AKP agendaet efter at man er gået styrket ud af et valg i 2011 skal de være det!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind