Kan ikke vente. Jeg er stadig målløs over deres reklamefremstød. Til aktiemessen sidste år fortalte en af deres topsælgere mig at der "uha
uha uha" var noget stort på vej som ville revolutionere det hele. ak ak...
nej men det kan ikke være det her
jeg kan godt love jer at systemudvikling er et mareridt og hundedyrt
men det overrasker mig når man tænker op hvormange ressourcer de har....
aka: selvom du mener de har noget oppe i ærmet kan jeg ikke forestille mig hvad det er? De har givet traderen et shineover og så et
selvom de har mange ressourcer har de ikke efter lanceringen af traderen for flere år tilbage formået at hive gode data ind. de får data fra
Parken T/R - var det bunden? 450k handlet til 9,5 i to omgange.
thompson reuters. det gør jeg også. mine er korrekt afbilledet - det er deres ikke. helt håbløst
hvornår er det egentlig sidste handelsdag i dem stinker?
Jeg var lige borte. Handel og tegning løber til og med hhv d. 24 og 29.
Jeg tror nu godt at jeg kan finde noget andet at tabe pengene på i stedet. Stabiliteten i kursen på moderaktien er mistænkelig...
nogen herinde der tog til tower gf idag?
Jeg overvejede det men droppede det da jeg indså at det formentlig først og fremmest ville blive præget af Hannibals opgør med ex-ledelsen.
Så fik AP lige een på nakken. Det må være en fejlhandel ?
collersteen, er du inde i transeruo energy? jeg synes jeg kan huske noget om det?
ja, desværre om man så må sige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind