tage lån af den størrelse for at købe capi ?? nej tak ... vil hellere købe for kontanter
men jeg tror også de er slettet på børsen næste år... med udlodning af de 5-6 kroner som berlingske er kommet frem til det er værd
men Henrik Vad vil lige være der i lidt tid først han får et dårligt ry hvis han ryger ud ved afnoteringen allerede i juni feks
Nååå det var ikke noget du selv troede på i virkeligheden.
selvfølgelig tror jeg der er værdier efter datterselskabet er væk ... men at låne penge ? hvorfor i alverden skulle jeg det hvis jeg har
kontanter
@pete45 - tak for nyttigt dividend-link. Flere end AKA er glade for faste fortøjninger i disse tider.
jeg kan ikke se der er mere safe haven over dem end alle andre
kursen går jo ned tilsvarende
men der må helt sikkert være noget jeg har misset vedr dividende aktier siden så mange intelligente hoveder priser dem...
value guy, det er til investeringer over tid
det er det lange træk der betyder noget når det kommer til dividender - vel at mærke de sikre af dem som man ved ikke bliver skåret... i så
fald vil man ved eks. 4% fordoble sine penge ved renters rente på 18-19 år.... selv hvis aktien ligger helt uændret de nsæte 19år
stiger den.... ja så er det jo kun godt
Det er vist for de unge mennesker, de rigitg unge.
Vi andre der skal være rige inden vi dør må så satse på noget andet.
DE Seadrill jeg købte i 66.- er nu ikke så tosset nu hvor der udbetales over 3 kr. pr. aktie i udbytte hvert kvartal.
Well, altså det var godtnok en engangsforeteelse men de EAC jeg købte i 59 og fik udbetalt 420 i udbytte på var heller ikke så ringe
jeg købte i 30 og solgte i 40.... det var også godt..... dengang ihvert fald.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind