Det relative tab bliver ihvertfald svært at slå
...op over 5 stadig og venter.
Jeg sender aben videre til nordmændene.
-Og Hegu, når han genkøber på vejen op
Mine næste køb bliver i Funcom og GES..
Jeg ved ikke rigtigt, 25 % afkast på den risko som NEC er i min optik er for lidt at øge satsningen.
Hvorfor 25%? Når de får tilladelserne i NY skulle den vel gerne højere end de ca 5,5 den nu er faldet fra?
Jeg opfattede det således at du så et potentiale på 25% fra kurs 4 till 5
De tilladelser er vel heller ikke et Walk Over. De er sikkert også ømme over deres drikkevand i NY.
Ser ud til at det var fornuftigt at rydde NEC og QEC fra de kortsigtede porteføljer i morges og så stiger mine Xact Derivat Bear oven i købe
Nohope, Sikkert. Angiveligt er det ikke et problem i nabostaten og der er mange arbejdspladser på spil.
Så mon ikke det går olieindustriens vej ganske som tdiligere...
Der ligger faktisk olie (gas) flere steder i US som ikke kommer op p.g.a. miljø.
Er det ikke primært off shore i de kystnære områder og i Alaska?
Alaska er mest kendt men også udfor den califoniske kyst er der olie som ikke kommer op. Og der er endda bare visuel forurening.
Schwarzenegger er sgu meget cool bag sin solbrille.
Olieprisen falder.....så falder OSE også lige nu.
Så skidt med at staten går konkurs ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind