Aktiesnakken — Marts 2010
-
jeg tror ikke på at genmab bare læner sig op af fabrikssalget. Det vil ligne dem dårligt
-
jo længere fremme du er i dit burn hvor du skal tage penge i form af en kapitaludvidelse, jo lavere værdi kan du rejse pengene på
-
jamen det er jeg da 110% enig i. Men derfor afventer de med stats garanti egfr beslutning til de har et ordentligt grundlag at træffe en
-
så det er altså aktion og lederskab det her handler om, ikke det fulde overblik eller 100% information
-
beslutning ud fra. Igen det er så små penge for lige præcis genmab at den forskel ikke betyder noget
-
Det var noget andet hvis forskellen var f.eks 100-200 mio. Så vil de blive presset til en hurtig beslutning
-
jajaja det er godt med dig, jeg troede ellers vi begge to havde været i biotek længe nok til ikke at dele statsgarantier ud
-
jeg tror iøvrigt at det fulde overblik om egfr ikke vil betyde særligt meget, for det må være 95% sikkert at de ikke kan køre det alene
-
så vi ved allerede nu (cirka) hvormange omkostninger der vil være forbundet med at køre et ekstra setup
-
jeg vedstår det med stats garanti i denne case. Det betyder alt for dem at træffe den rigtige beslutning her
-
det må stå for din egen regning. Jeg mener det er helt igennem utroværdigt
-
selvf er de ik det
-
hehe nu er vi tilbage ved de gode gamle gen debatter

-
jeg tror de kan knibe den til og med salgstal. og så må de regne det hele igennem
-
jeg tror lisa er i stand til at træffe ekstreme beslutninger
-
men spænding er der nok af
-
jeg er ihvertfald langtfra sikkert hvad genmab gør herfra og det tror jeg faktisk også de selv er
-
jeg komer til at plinge af for denne spændende debat. er tilbage senere....
-
og det afspejles både i kursmål og dagskurs
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind