Man skal bare sørge for at have rige gamle slægtninge, der dør uden at have formøblet formuen.
Desuden skal man lige checke at de ikke ændrer i testamentet undervejs.
Ja den udsigt gør jo søndagsskolen lidt mere udholdelig...
og drikke sin portvin til jul og holde sin kæft
Regelmæssige beøsg på plejehjemmet kan anbefales, gerne omkring den første når pensionen udbetales.
Det kan også være slemt nok. Så har du fortjent det hele Nohope.
aka, tro nu ikke at du kan lokke mig over på røde rede kaldet UNI
Tja, jeg tror nu nok at jeg skal glæde mig over manglen på jordisk retfærdighed.
Kan du det, er talenterne vel alligevel endt det rigtige sted.
Omend du godt kunne påtage dig nestoren og mæcenens rolle i relation til vor yngling Coller...
Sponsere hans i forvejen overdådige fredagsbar ?
Vil hellerer sponsere en enkeltbillet til US til en anden deltager på sitet. Selvom han ikke har vist sig for nylig.
Jo det tror jeg nok, men der er vist indført en form for moderering...
ork nej nohope.... du kan starte med bare at sponsorere lidt selskab til fredagsbaren...
Jeg er dårligt selskab til fredagsbaren, såvidt jeg ved foregår der indtagelse af alkohol ved den lejlighed.
Kan du ikke bare tage ind på skolen hvor de andre vel sidder?
Og jeg har et alkoholproblem.
ahahahaha - har Lisa fået sine "knickers in a twist"?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind