Aktiesnakken — Marts 2010
-
Kører du i internet explorer
-
jeg må have fyrtårnet til at kigge på det i morgen
-
en ting jeg lige tænkte på aka, ved godt du har fået mange forslag, men den nye liste hvor vi kan se predicions med købs og slagsanbefalinge
-
Nohope: www.pingtest.net - check dit pakketab der, hvis det er højt kører din forbindelse dårligt
-
hvis nogen arbejder med charts osv. og finder en entry, så ville det vlære smart om man kunne lave et target på listen
-
og så måske en autogenereret indlæg i chatten, at nu har aka nået sit salg på climber i 4,47
-
hvis du kan følge mig, eller at nu er entry point nået for aka i climber
-
faneme en god idé fill! kan du ikke sende den på mail så putter jeg den ind i systemet
-
det er en god måde at hjælpe hinanden med at overvåge markedet
-
jeg tror ikke det er nohopes problem. tror det er en PI bug
-
du tænker på den gamle, speedtest.net
-
den nye her pingtest.net tester adsl forbindelsen og isp forbindelsen
-
don ø: der er skabt en grobund
nok nærmere gærbund
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind