Aktiesnakken — Marts 2010
-
nope er jo også nohope udtalt på fransk

-
pardon my site
-
nohope har problemer med at komme på PI, som vi forsøger at løse. Han nok lidt mere radikalt end jeg
-
ok...har det også stået på længe? eller efter seneste upload?
-
for her kører det som det plejer
-
Kører du i internet explorer
-
jeg må have fyrtårnet til at kigge på det i morgen
-
en ting jeg lige tænkte på aka, ved godt du har fået mange forslag, men den nye liste hvor vi kan se predicions med købs og slagsanbefalinge
-
Nohope: www.pingtest.net - check dit pakketab der, hvis det er højt kører din forbindelse dårligt
-
hvis nogen arbejder med charts osv. og finder en entry, så ville det vlære smart om man kunne lave et target på listen
-
og så måske en autogenereret indlæg i chatten, at nu har aka nået sit salg på climber i 4,47
-
hvis du kan følge mig, eller at nu er entry point nået for aka i climber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind