Aktiesnakken — Marts 2010
-
weeeeee Genmab fører C20
-
weeeee
-
weeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
Genmab sprinter afsted, skarpt forfulgt af Nordea, der er nu kun 1 time og 18 minutter til målstregen, kan se at novozymes trækker op på
-
siden, måske ser vi en lille hurtig sprint, men genmab sikrer sig suvenrent første pladsen
-
nej nej nej, nu kom der en hurtig sprint fra Torm, ellers altid så langsomme tankskib, hvad skal dagen ikke ende på, genmab påå en flot 2. p
-
torm er gået kold.... det er irriterende. Jeg ved at ligeså snart jeg giver op og sælger på buddet stiger den lige bagefter så jeg venter
-
tålmodigt lidt endnu
-
de sku have oprettet linien ved køb også i plus 300

-
de privates er ikke udstedt endnu - der blev tegningsperioden forlænget for nyligt
-
mens de 300mio i rettet emission vist nok blev en done deal primo feb.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind