Aktiesnakken — Marts 2010
-
De Udbudte Aktier bærer ret til udbytte fra og med regnskabsåret
2010 -
prospektet side 113.....
-
det er vel egentlig et forhold vi helt har glemt at tage højde for i vor t-ret vs. aktie beregninger i Jeudan.... det er jo trods alt 11kr
-
mener jeg det var.
-
20.april er der GF.... så sammenlægningen sker vel så først efter den dato i hvert fald.
-
Forventet dator for sammenlægning:
26. april 2010 efter daglig opdatering -
ja, jeg sidder også med lidt røde ører....
-
Og så sidder jeg iøvrigt også nu lidt med den opfattelse at M.Goldschmidt måske er blevet misbrugt lidt ift. emissionen....
-
det er kun 27.000 aktier han nupper..... og det er jo trods alt ikke alverden for en stor ejd.mand som ham.
-
ja - vi burde måske have lugtet lunten da "AKA-udbyttehaj" proklamerede sin interesse i at tegne....

-
Aka er her stadig
-
ok aka..... men det var nu ret sjovt.... og det fortjener vel en plads på en all-time-greatest-PI-moments top10....
-
da du som genfødt dividendeinvestor købte aktier på ex-udbytte-dagen....

-
Jeg lytter til Wooly Bully: http://www.youtube.com/watch?v=eRHMiz06VRo&NR=1&feature=fvwp
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind