der vil komme bnp vækst igen på et tidspunkt
Men desværre ikke med de samme, det vil tage mange år før der er ryddet op.
mrT - hvordan var Capi regnskab?
MadsK - efter min mening lidt bedre end forventet ... det kunne se ud til koncernen ikke har noget at gøre med banken og at de overlever
men jeg gentager lige ...jeg foretrækker de gør som LNH og udlodder 5kroner pr aktie .. jeg mener det lindblad har lavet er utilgiveligt
så ingen uidentificerede lig?
De bør hænges op på bankens gæld, det er meget rimeligt.
og at de ikke skal føre capi videre selvom de måske godt kan i en eller anden form.....
med forbehold er der intet med lig i capi efter udtalelser fra både dem selv og finansiel
stabilitet
det burde være rykket over i FS nu ..det er i hvert fald min klare opfattelse
sikke noget sludder darwin ..man hæfter ikke for et datterselskab
Capi rimer på Lig, mon ikke folketinget siger de penge de har trukket ud af banken skal betales tilbage?
det er grunden til man laver denne form at hvis det ikke kan overleve så kan resten af koncernen køre videre
Forhenværende direktør bør naturligvis også stilles til økonomisk personligt
ansvar.
koncernen har intet at gøre med datterselskab A/S
Jeg henviser til Lasse Lundblad, som er en ægte Bagger.
i det her tilfælde capinordic bank .. det er væk fra deres balancesum nu
lindblad burde forlade landet med en dårlig smag i munden ... den mand kan ALDRIG mere drive bare et pizzaria i lande....føj for pokker det
er slemt han har kørt samson og capi ned men ligeså dårligt ingen har smidt ham ud noget før !!
Lindblad scorer kassen ved at køre det ene efter det andet selskab ned.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind