der var en som skrev extit pling han gik nok, jeg kom tilbage det må jo så være entry pling
velkommen til masha, også blevet træt af EI ?
ja - havde næsten 100 i filteret og så dukkede de guddødemig mig op under andre navne - langt ude det site....
De kan sagtens være her også, men de opfører sig ordentligt.
ja fordi der er den moderator funktion vi som brugere har efterlyst i 7-8 år på EI
velkommen
Pete - jeg er iøvrigt ved at trække mig ud af markedet - langsomt - tror vi vender ved 1200-1240 så de store er begyndt at læsse af. Ren FA
Hvorfor går du så iikke i Xact Bear?
er ibde med første portion dog købt for tidligt da jeg troede 1150 ville slå os tilbage ... øger langsomt
Ditto her Masha....hvis du får tid og lyst så skriv endelig om det i Xact Derivat tråden.
jeg rør ikke derivaten - den er for vild
og Nordea vil stadig købe Parken i 110,5 her til aften - det er jo totalt skørt!
Det gør jeg til gengæld fordi jeg hedger mod fald i mine norske aktier.
ok - og jeg er slet ikke i norske aktier - har ikke nok kendskab til dem og ingen "forbindelser" og kan ikke vurdere landets økonomi osv
norske aktier er ligesom at køre en audir8 med bind for øjenene
øhhh er det ligesom min BMW7'er ?
Nu kører jeg jo forsigtigt i mine Pandaer.
En sort til privaten og en rød i firmaet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind