Aktiesnakken — Marts 2010
-
Aka - det tror jeg det er ja..
-
De har hvert fald en model som hedder android..
-
android = google = fremtiden
-
=Ja
-
-
de er en stor OEM producent men er så også de sidste 5år vil jeg tro begyndt at producere under eget mærke
-
de laver jo blandt andet googles nexus tlf
-
Den virker rimelig interessant... Men det er vel umuligt at komme til at handle den?
-
besværligt i hvert fald.... derfor jeg opgav i første omgang. Jeg havde håbet på en ADR-notering i usa, men nej, det var der ikke
-
Bare i min omgangskreds er det utroligt hvor mange der er begyndt at have htc telefoner - langt mere udbredt end iphone....
-
Tak for linket - kigger den lige igennem..
-
præcis derfor jeg også begyndte at kigge på den
-
Man kunne vel forestille sig der kom en ADR notering i USA med tiden så? Men det skal selvfølgelig være inden alt for mange får øjnene op
-
for den
-
det er et fint initiativ NON har gang i der
-
Coller\Hvis du finder ud af noget med HTC, må du gerne sige til - eller skrive i tråden du har linket til, så holder jeg lige et øje på den
-
ok
-
takker...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind