Aktiesnakken — Februar 2010
-
investor er han i mine øjne nærmest guddommelig
-
og der er så utroligt meget at lærer af det. Og jeg synes hans reflektioner over sine investeringer er krystalklare og meget kloge
-
refleksioner!
-
nej det havde han ikke. Ejheller i genmab i 45
-
men det der er så ekstremt imponerende er at hans risiko er lavere end andres og hans perfomance højere
-
carlsberg i 150 tror jeg ikke man skal udelukke så hurtigt....
-
det var jo ikke kun gældsfinansieret opkøb af SN - de havde jo også lige hentet 30+ mia
-
og jeg synes der er meget at hente i den sondring mellem at se markedet som en voting machine på kort sigt og weighing machine på lang sigt
-
det er sjældent grund til at betale for meget for en aktie
-
han giver sig god tid, og han køber når value går ned sammen med alt skidtet
-
men det er kommet bag på mig at han faktisk fra start lagde fra med asymmetrisk investering. dvs. minus sperdning
-
ja som menneske virker han ret hjælpeløs og nærmest autistisk, og jeg kan ikke lide at læse om det
-
når vi får gruppeside her på PI, så er det første jeg laver en buffet tribute side
-
så kan vi samle alt om buffet herinde
-
det er buffets skyld at aka er i probs. Alt det skidt med assymetrisk investering
-
nej da. Men jeg pliinger i seng. tak for en god gang buffet leeloo (og coller)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind