men jeg er sku blevet nervøs for et japansk stagnations scenario i Europa
eu og euroen er jo et politisk projekt, indtil for nylig var de lande som kalrede sig bedst de som stod udenfor Norge england og danmark
ja sådan 3, til 4 år med 0 eller meget lille vækst i europa kan nemt stå for døren
men det beviser ikek rigtigt noget - for ingen ved hvordan det var gået inden for euroen for dise lande
bare det ikke blive 10 år som i japan
Dk er jo det hellemlige medlem af euroen (fast kur
s i mange år)
Aka, jeg ligger 100 pct i aktier da jeg synes afkast på obligationer ser småt ud
men ogås små nervøs for den økonomiske udvikling - akiterne har priset meget ind
men jeg tror ikke økonomierne behøver boome helt vidlt før aktierne klarer sig godt
kommer lige tilbage, skal lige have bestilt noget room service
men jeg vil nok ikke smide flere midler ind lige nu samlet set. Jeg tror godt vi kan få en mindre korrektion i år.
t
ja men hvad gør du med cash?
jeg vil godt have dividende aktier, hellere det end obligationer
Men jeg prøver at være i aktier, der vil klare sig relativt godt - der er fundamentalt undervurderet.
jeg har nok lidt for mange small cap akiter, men fx Greenetech mener jeg er på rette vej. Burde den ikke handle på indre værdi?
Det er ca. 100 pct op. Ellers prøver jeg at finde "events" - som fx neurosearch, DNO mv
greentech ser faktisk interessant ud, men jeg kan godt være lidt nervøs om der er flere der skal sælges ud i den. Men jeg tror de får styr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind