Aktiesnakken — Februar 2010
-
nå.. så kan det sgu ikke gå helt galt, bare gør modsat af de andre
-
stinker det forudsætter jo så at i sælger moderaktien. Ellers så øges risikoen via større eksponering
-
men er der en TA kyndig der kan bekræfte at et luk over 94,7 er målet
-
jeg har hørt at det er kun en gang i livet at man får både datteren og moderen?
-
men hvor finder jeg datteren?
-
95.000 aktier internt fra carnegie, -nu begynder de store mystiske interne handler måske også i genmab
-
-
i kurs 95
-
hvor går jeg herfra?
-
pointen er jo netop at det er hvad i er ved at gøre. købe mere end i hvert fald akas egne fornuft mange gange har sagt IKKE skulle ske
-
prøver du at snakke en psykopat i en blodrus til fornuft?
-
jeg kan sagtens forstå drømmen om at score en masse penge fordi man bare tro heeeeelt utrolig meget på det endere godt. Men man bliver altså nød til at have fornuften med. For det kan IKKE sige ofte nok at det KAN ende med et dårligt resultat og så
-
jeg får ingen certifikater
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind