jeg har lige fundet transcript fra 05jan09 - interim results egfr
Nej du er jo Generalissimo. Ærlig talt tror jeg også blot, at jeg har fået dårlige øjne af de mange år med Karnov i tællelysets skær...
Novod går til dem som vanligt:
Og af at kigge langt efter pigerne...
But you don't have any, say -- it's fair to say that you don't have any concrete information then. It's just like hopes or speculations.
puha børsen side 24...nul konkurrence på inv forenin
er og bankrådgiverne ved intet om produkterne de sælger
butter...PI laver sin egen!
men inv ofreningerne betaler såvidt jeg husker store summer til bankerne netop med henvisning til at de levere god råddgivnign til kunderne
omk DSV vil jeg lige oplyse at jeg igår hørte fra hestens mule at hvor de normalt har 4000 vogne på job pr dag
har de kun 400 i øjeblikket
I dont think we have... Hvad svarer hun Coller?
pga lavkonjunktur + vintertid
super info Hya, en rigtigt insider!
jeg har heller aldrig forsåtet, at de eksisterende medlememr af en inv forenign skal betale for at få nye medlemmer
tanekne r vel at det skulel give stordriftsfordle og lavere omkostninger for de eksisterende medlememr, men det er aldrig sket
Så vi venter på PI independence Global Investment
Fund
der maks kan holde 3
pct af kapitalen i GEN
så selvom dvs uddelegerer arbejde til vognmænd - så er det jo stor indtægtsnedgang hvis de kun får for 1/10 del den normale vognpark
"
PI money destruction fund"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind