solsen> ja netop også mht. rabatter - men jo større rabatsats jo flere patienter da vi jo kender omsætnigen
vi skal ikke glemme at vi har andre stoffer i pipelinen
jo men jeg tror ikke rabatterne er så voldsomme
solsen> det ville nok være at skyde sig selv i foden mht. den fremtidige prissætning
Genmab har vist nok været tæt på en aftale om Ultimab - men den smuttede vist
pga mergers
Aktieemissionsspøgelset ligger utvivlssomt også tungt over Genmab
solsen> ja det vi vinter på er vel 1) salgstal, 2) EGfr data og 3) salg af fabrik
3 mindre trigger 2 megatrigger
solsen> Gen bidrog jo selv til forøget usikkerhed ved at sætte fabrikken til selv - thi de havde selv på et tidspunkt nævnt det skulle
bruges til fremstilling af EGfR
aka> ja enig mht. salgstal - men tænker her på Gens regnskab
Ja men de har jo ikke sagt at de ikke vil fremstille egfr fremover
deres argument for salg er vel ok men dybest set handler det om cash efter min vurdering
de har måttet skære dybt for at sikre likviditet i fald egfr skuffede, hvilket de ikke kunne være sikre på ikke skete
jeg er også mere overbevist om nu, at de måttet lukke et par forsøg i egfr pga frygt for cashbeholdningen
solsen> det er bestemt ikke utænkeligt
Men markedet straffer selvfølgelig for købet af fabrikken der i bakspejlet kommer til at koste end og meget dyrt.
solsen> ja + den forøgede usikkerhed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind