Aktiesnakken — Februar 2010
-
i tjener penge ikke

-
kunne være rart med en kode ligesom i sim city hvor man lige kunne få 10k usd ekstra ind på kontoen
-
det er da heller ingen grund til tdae
-
puha, tdae. Det med GF'ere ved jeg ikke lige. Det er som regel noget jeg beslutter i sidste øjeblik hvis jeg er i humør til at tage afsted.
-
jeg skal som regel spørge min chef og samvittighed om lov også - der skal dog et par øl og nogle euforiserende svampe til at lokke ham frem
-
men så siger han næsten også altid ja
-
heldigvis ikke....... så havde min port jo også været plastret til med GEnmab......
-
nu har jo mange andre kvalivare-strong-performance-aktier som GES, Pharmexa og en masse andre gode Bioteca aktier

-
aka kan vist iøvrigt også kun lokkes frem med en særlig drue.... primært udbredt i USA-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind