stinker > okay men er nu ikke helt enig... en betalingsstandsning kan nogen gange give uventede muligheder....bruges til at skaffe tid
angående salg af de andre aktiver/datterselskaber der er vi enige
Jeg vil gerne læse det hvis du laver et debat indlæg om værdien af resten af koncernen.
Capinordic-chef: Banken går konkurs
iøvrigt underligt at de ikke skriver hvad der nu sker med banken?
ryger den direkte i finans stabilitet? eller bliver der blot tale om garanti fra det private beredskab indtil bet.standsningen er ovre
kallifs > okay det er sagt med kniven for struben den stakkels mand er jo helt ny ... vi får at se ... jeg aner ikke hvad kurs de ender med
at få for alle aktiverne/datterselskaberne det vil tiden vise
ndrs > ja... ham vad skulle de have haft allerede i starten af 2009 så havde de ikke stået hvor de gør nu
den tidligere bestyrelse og direktør har for at sige det mildt ikke været særligt imponerende
men nu er de dårlige "mennesker" skubbet ud og væk og jeg vurderer de 35-40% af aktierne i koncernen nu sidder på normale forretningsfolk
æren for problemerne skal tilskrives enormt svag bestyrelse/ledelse/direktør i krise-årene 2008 og 2009...100mio blev der tjent netto året07
hvis koncernen ellers har nogle stabile hovedaktionærerne og reelle hensigter og nogle ordentlige forretningsfolk ved roret mener jeg
man kunne lave en model ala acta.. der i de forgangne år formåede at tjene en netto milliard i skandinavien på deres aktiviteter
nå men slutter herfra spændende bliver det og god dag til alle
God dag og heller og lykke, mrtrader.
stinker > takker og i lige måde
Mon ikke vi har et eller andet positivt statement fra Vad om resten af biksen til gode?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind