Aktiesnakken — Februar 2010
-
feet? som i feed?
-
og er det et CC du skal høre ?
-
er det denne store bio konf du tænker på?
-
-
jeg tror du selv skal finde de selskaber du er interesseret i at se/lytte fra denne liste og så efterfølgende gå ind på det/de specifikke
-
selskabers websites for at finde links til de pågældende webcasts http://www.ceo.bio.org/opencms/ceo/2010/Companies/BIO_CEO_2010_Program_Schedule.pdf
-
Anyone, se lige det her selskab som jeg forsøger at parre med bioporto... Passer teknologierne sammen er de jo som skabt for hinanden
-
-
MedDynamix købt af et konglomerat i sommeren 2009 på jagt efter muligheder... De skal da have en NGAL Real Time test til at starte op på
-
de har meldt sig interreserede, og bioporto er også underrettet om min ide... hepper på det
-
kender dem ik. Hvordan ser du dem indgå aftale med biop? Er det udvikling af en ny teknisk platform til at aflæse ngal?
-
hrj madsB. Så er fremgangmåden som jeg beskrv hvis du vil lytte/se de forskellige webcasts
-
BIO CEO konferencen er en af e mest inteerssante i USA i følge min mening. Der er rigtig mange spændende selskaber der præsener.
-
drue hvad er det for noget vintage smageri du har haft gang i...du fik mig lige til at se en ÆLDgammel tråd igennem
-
o gerne med nogle nye slides i forholdtil hvad de plejer at bruge. Desværrre så har bava ikke valgt at webcaste deres præsenation
-
hej aka... ja jeg prøver at undersøge hvor stengård blev af, og godkendte så lige en kritik af min indstilling

-
trold, ja det var min forestilling....
-
spekulant, men ved ikke hvorfor
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind