kapital var ved at gøre dem ude af stand til at betale husleje og løn
sat i bero, og fra august er de blevet annulleret
som det ser ud ... så ved vi hvad vi kunne forvente af heterogene dvs det er et sikkert kort
et sikkert kort stillet overfor en idé om nogle homogene test der måske først sælges i 2011 eller 2012
måske kommer der en aftale om heterogene, men jeg forstår udemærket hvis ikke der gør
og os der undrer os tror jeg gør det fordi vi har en interesse i de bedste forhold for virksomheden og at den har kapital med mere
tror du ikke at de lander meget tæt på brake even, det må siges at være meget ornuftigt
jeg vil sq da bare ha kursen i vejret så min invest ka blive mere værd..simple as that
vores debat går på tavsheden og den usikkerhed der er med phadia osv... samt deres penge forbrug og at andre milliard virksomheder finder
på nye ting og laver noget andet eller omgår det biop har og at biop ikke har kapital nok...det er naturligt der breder sig en skepsis med
den historie biop har i 2008 og 2009
i 2008 og 2009 var det kun BioPorto,- efter August 2009 hedder det version 1.0.1
det er et andet firma nu, end det var før august 2009
men fill..det ville nu varme en kold invester røv med lidt godt nyt
i den tid bioporto har eksisteret har de ikke levet op til forventningerne så enkelt kan det siges men vi chatter pt om hvad der måske
de fleste vil gerne have penge nu for det patent og afklaring på phadia .. sådan skal og vil investorer tænke... og det spredes som ringe
i vandet hvis først en ledelse eller firma ikke lever op til deres udmeldinger
jæp.. men Bp kunne da nemt gå ud og prostituere sig selv, så de skulle nøjes med 8% royalty (som var meningen før 2009) - den taktik er de
leo > det ændrer nok ikke ved at der stadigvæk bliver snakket i krogene om hvad der foregår
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind