csinvest > det eneste der kan gøre det nemmere for dem er hyppigere møder med aktionærerne og flere meldinger om aftaler og produkter
PI vinder 100% over EI i længden, aka
PI er meget bedre end EI .. chatten og debatten her giver mange flere informationer
hvorfor h...... kan de ikke bare informere lidt om hvad der sker med forretningen i biop...
herinde kan man også sende beskeder osv... plus nyhederne ofte diskuteres når de kommer
invest > helt enig ... nu har vi kun årsrapporten at vurdere men hvad siger den så... et underskud for 2009 men nok ikke mange informationer
vi mangler bare den lovede realtid osse virker
det kommer den nok til
bioportos årsrapport for 2009 bliver nok ikke det helt vilde action-drama... jeg forventer et underskud som de har meldt ud +/- nogle
millioner hvis de har fejlvurderet et par ting... men hvad vigtigere nok er bliver at de skriver hvad forventingen til 2010 så er...
hvis de da selv regner med at deres patent skal bruges til noget
vi sad her for en måned siden med den samme snak..de har reelt holdt tavshed siden oktober sidste år
husker det ... siden dengang er intet ændret...vel udover at de ikke dækker omkostningerne med indtægter og at pengene fosser ud...
normalt bør tavshed ikke være et mål eller middel .. det kan kun have en negativ effekt at der ikke bliver meldt noget ud.. mange aktionærer
har købt siden patentet og kan ikke forstå tavsheden, det skaber mistillid
nååå..en enkelt lille go nyhed eller to kunne nu godt få mig til at smile igen
tror i ikke bare at i har glemt planen ? de har da meldt ud hvad der sker i øjeblikket..
enig... men så skal den være meget god .. de skal kompensere for meget
planen er at holde sig til planen
helt enig...leo..det er osse min fornemmelse..tålmodighed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind