Aktiesnakken — Februar 2010
-
den var aldrig gået i FCK... Don Ø ser ALT
-
Jyske bank gentager lige salg af genmab, fordi de mener egfr data skuffer, nu er vi da i februar
-
ah men for fanden da bioporto... nu drømte jeg lige om et weekend luk på 8
-
kan da nå at komme endnu:)
-
det er da helt utroligt, som han bruger alle lejligheder til at blive i det "
virkningsmekanisme-horn" -
Coller

-
link me please...det gør ondt når jeg tisser, så nu vil jeg lige råbe frank når jeg skal næste gang
-
red: "tude i det horn"...
-
det er det samme ævl som sidst. du bliver ikke klogere af at læse det
-
ah JV..... det er jo AKA....

-
hahaha coller
-
coller, vi taler om hørning. de usle sprøjt af fordærvet mosevand forklædt som analyser han formår et emittere fra sin pharma-inducerede
-
eriktion, kan ikke berige nogen
-
en helt berettiget frygt jobono..... hegu står som sagt blot på kassen med sit gangstativ, så det går jo nok.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind